🙂 İzmir Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren Zübeyde Hanım Huzurevi’nde Babalar Günü dolayısıyla film gösterimi yapıldı. Huzurevi sakinleri, birlikte Babam ve Oğlum filmini izleyerek duygusal anlar yaşadı. Babalar Günü’nü kutlayan huzurevi sakinleri, yaşam deneyimlerinden yola çıkarak genç kuşaklara da önemli tavsiyelerde bulundu. İzmir Büyükşehir Belediyesi çatısı altında, Buca Sosyal Yaşam Kampüsü 🚆
http://dlvr.it/TT80dF
