🙂 İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Doktor Cemil Tugay, bir yıllık çalışma dönemini tamamlayan İzmir Büyükşehir Belediyesi Çocuk Meclisi’nin kapanış oturumuna katıldı. Yıl boyunca çocuk haklarından çevreye, teknolojiden kent yaşamına kadar pek çok konuda çalışmalar yürüterek önerilerini geliştiren çocuklarla gurur duyduğunu belirten Tugay, sizler dünyamızı güzelleştiriyorsunuz dedi. İzmir’de çocukların kent yaşamında söz 🚆
http://dlvr.it/TT80Xt
