🙂 Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında “Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik” konulu eğitim gerçekleştirildi. 🚆
http://dlvr.it/TT8hj1
